пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Євген, "Досвід експлуатації старого автомобіля"

Хто: Євген, 53 роки, журналіст
Що: "Досвід експлуатації старого автомобіля"
Де: зупинка міської електрички "Київ-Петрівка"



"Сьогодні я читаю книжку "Досвід експлуатації старого автомобіля". Бо є ідея поміняти машину – та й для загального розвитку. А вчора читав книжку Людмили Уліцької "Пікова дама". Мені всі її книжки подобаються, я їх багато перечитав. Улюблена? "Зелене шатро".

Читаю щодня. Зараз переважно з планшета, бо зручно в транспорті й є величезний вибір. Паперові книжки майже не купую, бо вдома купа непрочитаних на черзі. Книжку обираю під настрій. Наступною, мабуть, читатиму книжку про здоров'я, бо мені вже за 50 років, тож треба якось допомагати організму.

Періодику теж читаю – як паперову, так і з гаджетів.

31/05/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар