понеділок, 22 травня 2017 р.

Артур та Руслан, "Історія України від Діда Свирида" та поезії Мацуо Басьо

Хто: Артур, 47 років, комунальник та Руслан, 46 років, дизайнер
Що: Дід Свирид — "Історія України від Діда Свирида. Книга перша" та Мацуо Басьо — "Поезії"
Де: Мистецький Арсенал під час фестивалю "Книжковий Арсенал", Київ


Артур (зліва):

"Книжка — супер! Що може бути краще за нашу справжню історію, особливо від Діда Свирида? Це дуже відомий фейсбучний мем, за яким я слідкував із самого початку. Це було щось! Ця книжка для кожного — від дітей до літніх людей.

Я люблю історичну літературу. Але написану не "совками" чи кимось ще, а більш-менш справжню. Що порадив би з історичних книжок? Для справжнього українця, патріота чи націоналіста —називайте, як хочете — це насамперед "Московство" Павла Штепи. Це має бути настільною книжкою".

Руслан (справа):

"Книжку Мацуо Басьо купила моя жінка. І вона, і я цікавимося хоку. Дуже приємно, що ця книжка вийшла в українському перекладі. Взагалі мені всіляка література подобається, всього потроху. І наукова фантастика, і поезія, і проза, і історична література. На "Книжковий Арсенал" я прийшов за другим томом "Історії України від Діда Свирида". Оце сиджу і в прямому сенсі чекаю, коли його видавці підвезуть, бо вже розкупили на стенді".

21/05/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар