середу, 8 лютого 2017 р.

Аліна, "Квіти для Елджернона"

Хто: Аліна, 26 років, копірайтер
Що: Деніел Кіз - "Квіти для Елджернона"
Де: міська електричка, Київ

"Мені цю книгу порекомендувала й дала почитати подруга, з якою я разом живу. Я тільки почала, але йде легко й в принципі цікаво.

Я люблю як класику, так і сучасну літературу. З класики подобаються Ремарк та Маркес, з сучасної — книги Ірен Роздобудько та Люко Дашвар.

У мене зараз мало часу й багато роботи, тому я читаю тільки в транспорті. Але навіть за дорогу на роботу й назад по 20 хвилин щодня — можу за тиждень прочитати книгу, якщо вона мені подобається. Хотілося б читати більше, звісно.

Люблю паперові книжки, але інколи читаю й електронні. По роботі я пишу російською й помітила, що через це й читаю більше текстів нею, хоча подобаються українські переклади".


08/02/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар