четвер, 16 лютого 2017 р.

Катя, "Готель"

Хто: Катя, 24 роки, працює в сфері оптової торгівлі
Що: Артур Хейлі - "Готель"
Де: кав'ярня в "Київському Будинку Книги"


"Вибрала цю книгу тому, що раніше читала "Аеропорт" Хейлі - ця книга мені дуже сподобалася. Прочитала вже половину "Готелю", але це якась проста й нудна книжка. Я не люблю не закінчувати книги, тому цю теж треба добити.

У різні періоди життя читаю різну літературу. Інколи класику. У мене буває, що й "Війну і мир" перечитую. А можу прочитати сучасну книжку, але часто на наступний день не згадаю, хто там був головний герой. Це доволі "пусті" книги. Але іноді й такого хочеться.

Я намагаюся кожен день читати. Бо є списки, що хочу прочитати, тож не втрачаю часу.

Полюбляю читати друковані книги. Вони просто кращі та й мені подобається їх запах. Але не завжди вистачає грошей. Щотижня не маю змоги йти й купувати. Тому позичила електронну в свого товариша.

Вже знаю, що наступною буду читати книгу "Гроздья гнева". Не пам'ятаю автора, це американський письменник і я ще його не читала.

Побачила в автобусі дівчину, яка дуже зацікавлено читала цю книжку. Я завжди заглядаю, що люди читають, хоч це, може, не дуже гарно".

16/02/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар