пʼятницю, 3 лютого 2017 р.

Ола, "Цинамонові крамниці"

Хто: Ола, 18 років, студентка
Що: Бруно Шульц - "Цинамонові крамниці"
Де: автобусна зупинка в Варшаві, Польща


"Ця книга розповідає про часи до воєнного наступу. Я зараз ще на початку, тож не можу багато сказати про книжку. Мушу прочитати її по навчанню. Поки книга здається трохи нудною, але я чула, що скоро стане краще.

Я взагалі люблю читати, але віддаю перевагу інакшим книжкам. Мені до вподоби фентезі й щось на зразок цього. Наприклад, "Гаррі Поттер". Ще мені дуже подобається Болеслав Прус. Всі його книги, які ми вчилися в школі, мені справді сподобалося.

Я завжди читаю в транспорті, бо це багатозадачність в дії".


In English:

Who: Ola, 19, student
What: Bruno Schulz - "The Cinnamon Shops"
Where: bus stop in Warsaw, Poland

"This book tells about time before the war force. I'm now at the beginning so don't know a lot about it. But I must read this book for school. For now it's a little boring, but I heard that it'll be ok soon.

I love reading in general but another kind of books. I love fantasy and something like this. For example, "Harry Potter". And I really like Bolesław Prus. All books by him that we studied at school I liked.

I always read in transport cause it's a real multitasking."

31/01/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар