середу, 28 грудня 2016 р.

Лада, "Як писали класики"

Хто: Лада, 21 рік, менеджер у видавництві "Основи"
Що: Ростислав Семків - "Як писали класики"
Де: поїзд по червоній лінії метро, Київ


"Ви Катя? Я підписана на ваш блог! 

У нашому видавництві є нова традиція: якщо хтось прочитав справді гарну книгу, то він радить її іншим. Цю першою прочитала Дана Павличко (директорка видавництва "Основи"), сказала, що вона дуже класна, й передала. Потім прочитала наша піарниця Оксана, а тепер уже я. І вже знаю, хто буде наступним читачем.

Ця книга дуже весело читається. Вона цікава, адже ти знаєш творчість цих авторів, і в той же час дізнаєшся про них дещо нове. Ростислав Семків так гарно пише, у нього прекрасна мова. Я її вже дочитую.

Я багато читаю - і в силу професії, і взагалі...люблю. За 2016 рік прочитала близько 90 книг. Зараз здебільшого читаю нон-фікшн.

Також мені сподобалася книга про нетворкінг та соціальні зв'язки "Ніколи не їжте наодинці". З книг про менеджмент нашого видавництва мені подобається "Почни з чому", а взагалі в кожній серії є улюблені - це і "Що іноземці мають знати про Америку", і "Розстріляне відродження"..."

27/12/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар