пʼятницю, 28 жовтня 2016 р.

Ярослав, "Странник по звездам или Смирительная рубашка"

Хто: Ярослав, 24 роки [на питання щодо професії/роботи не відповів]
Що: Джек Лондон - "Странник по звездам или смирительная рубашка"
Де: Поділ, Київ


"Мені цю книгу дали почитати. Взагалі художні оповідання я не дуже люблю. Мені здається, краще читати те, що може знадобитися в житті. Хоча, можливо, щось ми знаходимо в цих книжках своє...

Остання книжка, яку я прочитав і всім радив - це "Еніологія" Віктора Рогожкіна. В ній розповідається про життя і створення світу. Ще читав книгу "Множественные умы Билли Миллигана" - в прицнипі сподобалася. Одна з моїх найулюбленіших - це "Думай повільно, вирішуй швидко".

У мене є періоди, коли я активно читаю, а потім - велика перерва. Звичайно, читаю багато в інтернеті, але ж це не книжки - тож від цього мало користі".


21/10/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар