четвер, 20 жовтня 2016 р.

Яна, "Підручник з французької мови"

Хто: Яна, 17 років, студентка
Що: І.Н.Попова - "Підручник з французької мови"
Де: кафе "Львівські круасани", Поділ, Київ


"Я щойно почала вивчати французьку мову. Це була моя мрія, але раніше у мене було мало часу, а зараз з'явився. У школі нас вчили французької, але так, що нічого не навчили. Тепер я займаюся з репетитором, а цю книгу видали в бібліотеці. Подобається. У підручнику здебільшого про правила читання - це мені дуже потрібно.

Так, я люблю читати. Останній місяць читаю більше української літератури. Зараз читаю "Вибране" Марії Матіос. Тільки вчора закінчила її "Майже ніколи не навпаки". Також мені дуже сподобалася книга "Квіти для Елджернона" Деніела Кіза, я багато прочитала оповідань про Шерлока Холмса. А ще Ліна Костенко, звичайно. Коли я почуваюся погано, завжди відкриваю книжечку її поезій, і мені стає добре і спокійно".


20/10/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар