пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

Олена, "Зворотній бік темряви"

Хто: Олена, 21 рік, працює в пабі
Що: Дара Корній - "Зворотній бік темряви"
Де: вуличка в центрі Львова


"Книги Дари Корній мені дуже подобаються. Майже всі прочитала. Але чомусь так получилося, що я спершу купила другу частину серії. Може, до першої теж дійду.

Авторка класно пише, її книги про нереальні речі в реальному житті. У неї там є трошки фантастики, міфології, наші боги та етніка. І воно все так сплітається... Дуже заплутано, незрозуміло, що буде в кінці...Все, як я люблю.

Читаю по мірі можливості, як є час. Цю книжку читаю вже, напевне, місяць. По чуть-чуть. А іншу книгу Корній "Зірка для тебе" я прочитала за 4 години. Вона надзвичайно класна, просто супер.

Ще читала Люко Дашвар. Якось взялася за Чака Поланіка - але це не для мене, як і "Список Шиндлера". А от Дара Корній - мій автор".

16/09/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар