суботу, 21 листопада 2015 р.

Толя, "Хозарський словник"

Хто: Толя, 18 років, фотограф
Що: Мілорад Павич - "Хозарський словник"
Де: Київ, червона гілка метро


"Пам'ятаю, колись на чемпіонаті України з "Що?Де?Коли?" наша команда не змогла відповісти на одне з питань, і тренер сказав: "А якби ви читали Павича, ви б знали". Насправді, я цю книгу давно хотів почитати. А нещодавно прийшов до друга додому й він мені дав цілий стос книг і серед них - цю. Хоча взагалі-то зараз я "одним махом" читаю усі твори Світлани Алексієвич. Її "Цинковых мальчиков" прочитав ще в 10 класі...А "Хозарський словник" обрав в якості відпочинку від усього описаного нею жаху. Цікаво, що книга базується на історичних фактах, підтверджених джерелами, але я сприймаю це як казки. Книга мені подобається"

In English:

Who: Tolya, 18, photographer
What: Milorad Pavić - Dictionary of the Khazars
Where: Kyiv, red metro line

"I remember when once after our team hadn't answered one of the questions in the Ukrainian "What? Where? When?" championship, the coach said:"If you had read Pavic, you would know". Actually, I've long wanted to read this book. Recently when I came to my friend's home, he gave me a stack of books and this one was among them. However right now I have a period of reading all works by Svetlana Alexievich. I read her "Zinky Boys" in the pre-last school grade ... And now I've decided to read "Dictionary of the Khazars" to rest from all the horror that she describes. It's interesting that the book is based on historical facts and confirmed sources, but I take it as a fairy tales. I like this book"

20/11/2015

Немає коментарів:

Дописати коментар