неділю, 31 січня 2016 р.

Наташа, "Одноповерхова Америка"

Хто: Наташа, 27 років, менеджер з туризму
Що: І.Ільф і Є.Петров - "Одноповерхова Америка"
Де: станція метро "Контрактова площа", Київ



"Мені подобаються книги Ільфа та Петрова і я в принципі люблю читати про подорожі. До того я прочитала "12 стільців" та "Золоте теля". Ця книжка, звичайно, зовсім інакша. Вони пишуть, що їм в США сподобалося, а що ні. Тут йдеться про 1936 рік, але, мені здається, багато в чому Америка досі лишилася такою ж самою. Книга дуже цікаво і легко читається, дуже круто написана, з їм властими гумором.

Я читаю друковані книги. Завжди їжджу по місту з книгою - шкода просто так витрачати півгодини чи годину часу в метро. От і зараз чекаю декого і є чим зайнятися"


In English:

Who: Natasha, 27, tourism manager
What: I.Ilf and Y. Petrov - "Little Golden America"
Where: "Kontraktova Plosha" metro station, Kyiv

"I like books by Ilf and Petrov and I basically love reading about travel. Earlier I've read "12 Chairs" and "The Little Golden Calf". This book, of course, is quite different. They write about what they liked and disliked during their trip to US. Here they tell about the 1936th year, but I think in many ways America is still the same. The book is very interesting and easy to read and also really well-written, with their special sense of humor.

I read printed books. I always go around city with a book because I don't want to waste half an hour or an hour in the metro. And now that I'm waiting for someone I have things to do."

29/01/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар