вівторок, 17 жовтня 2017 р.

Ніна, "Незнайка на Луне"

Хто: Ніна, 17 років, студентка
Що: Н.Носов –"Незнайка на Луне"
Де: парк "Нивки", Київ


"Я почала читати цю книжку ще три місяці тому. Але припинила, бо мені треба було готуватися до ЗНО. А потім, уже коли їхала в Київ на навчання, взяла її, щоб дочитати. Мабуть, почала читати дитячу книжку, щоб трошки розслабитися. Крім того, мої близькі також її читали й казали, що вона дуже цікава. Тому й вирішила спробувати. Мені також подобається!

Можна сказати, що я люблю читати. Але зараз часу на додаткове читання не вистачає – багато навчальної літератури задають. Я вчуся на перукаря. Але ми вчимо й історію, і матеріалознавство...

Мені іноді подобається читати вірші українських поетів. А ще з нещодавно прочитаного вразила книжка "Долина совісті" [Марини та Сергія Дяченків]. Можу тепер сказати, що це моя улюблена книжка.

За навчальний рік я оце вперше так сиджу й читаю книжку в парку".



13/10/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар