вівторок, 15 серпня 2017 р.

Жан, "Королівський шлях"

Хто: Жан, 65 років, пенсіонер
Що: Андре Мальро – "Королівський шлях"
Де: сквер Поля Пенлеве, Париж, Франція


"Це книга відомого французького письменника, який окрім того був політиком. Це пригодницька історія про Камбоджу в 1913 році. Я вибрав цю книгу тому, що мені подобається автор, він справді талановитий.

Я люблю різну літературу, а не якийсь один жанр чи тему.

Наприклад, зараз я віддаю перевагу читанню мемуарів. Це можливість прожити чиєсь життя. Бо прожити одне –  недостатньо. Якщо ти читаєш, то зможеш прожити більше життів.

Я читаю мемуари різних людей: політиків, економістів, шукачів пригод. Не лише французів, а з різних країн. 

Читаю щодня. Використовую як електронні, так і паперові книжки. Мені більше подобається папір, але коли ви подорожуєте –  а я багато їжджу по всьому світу – краще взяти із собою одну електронну книжку, в якій всередині багато книг.

Я люблю читати в усіх парках Парижа.

Зараз я тут, бо потім піду в кінотеатр неподалік подивитися японський фільм".



In English:

Who: Jean, 65, retired
What: André Malraux – "The Royal Way"
Where: square Paul Painlevé, Paris, France

"It's a book by famous French writer who was also in politics. It is about adventures in Cambodia in 1913. I chose this book because I like the writer. He's a very good one.

I love many kinds of books, not the one particular type.

For example, now I prefer to read memoires. It's a way to live a different life. To live one life is not enough. If you read you could live more lives. 

I read memoires of various people: political and economical men, adventurers. Not only French, but international.

I read every day, use both electronic and paper books. I prefer paper ones but when you are travelling –and I travel a lot around  the world – it's better to carry electronic one that has lots of books inside.

I love to read in all the gardens of Paris. 

Now I'm here cause I'm going to see a Japanese movie nearby".

09/08/2017

Немає коментарів:

Дописати коментар