понеділок, 24 квітня 2017 р.

Аня, "Театральний роман"

Хто: Аня, 21 рік, студентка економічного факультету
Що: Михайло Булгаков  «Театральний роман»
Де: Золотоворітський сквер, Київ



Я вже закінчую цю книжку. Подобається, легко читається. Я би її порадила починаючим письменникам та людям, які вчаться на гуманітарних професіях. Адже у ній розповідається про журналіста, який написав п'єсу.

Я люблю як постмодерн, так і таку класичну літературу, як книжки Булгакова. Мої улюблені письменники  Борис Віан, Хантер Томпсон, Сергій Довлатов...

Раніше, на першому курсі, я брала художні книжки в бібліотеці, потім якийсь час читала на комп'ютері, а пару місяців тому купила електронну книжку. Тепер читаю тільки з неї. Дуже зручно. В транспорті людям не заважаєш і очі не втомлюються.

Я люблю читати ще зі школи. Десь приблизно по три книжки на місяць читаю.

Як вибираю що почитати? Інколи в інших книжках знаходжу поради. Іноді на сайтах про літературу (LiveLib, Goodreads) знаходжу біографію автора і починаю читати все з його книжок.

21/04/2017



Немає коментарів:

Дописати коментар