понеділок, 22 серпня 2016 р.

Тарас, "По ком звонит колокол"

Хто: Тарас, 32 роки, дизайнер у сфері реклами
Що: Эрнест Хемингуэй - "По ком звонит колокол"
Де: сквер біля кінотеатру "Жовтень", Київ



"Моя електронна книга зламалася, тому попросив у знайому щось почитати паперове. Вибрав цю книгу. Взагалі читаю в електронному вигляді - це зручно. Як правило,  я читаю в транспорті - більше просто немає часу. Читаю багато, переважно російською мовою.

Раніше Хемінгуея нічого не читав, але ця книга мені дуже подобається. Є така штука в класики ХХ сторіччя - вона просто прикольна. Не обов'язково, щоб там був якийсь дуже динамічний, захоплюючий сюжет. Кайф скоріше в діалогах, у простих речах, описаних в книжці.

Своєю улюбленою книгою я б назвав роман "Сговор остолопов". Також знаковими для мене є книжки "1984" та "Квіти для Елджернона". 

З сучасної української літератури я читав Андруховича та Жадана. Але це швидше для ознайомлення. Вони мені здаються слабкими. Як на мене, це більшою мірою розважальні книги. З багатьма письменниками, які живі і пишуть тут у Києві, я знайомий. Мені у них всіх не вистачає глибини. Доступної глибини. Я намагаюся обирати гарні книжки, аби не витрачати час на ті, що такими не є". 


22/08/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар