середу, 29 червня 2016 р.

Аня, "Бібліотека душ"

Хто: Аня, 24 роки, баріста
Що: Ренсом Ріґґз - "Бібліотека душ" (3-тя частина трилогії "Дім дивних дітей")
Де: сквер на вул.Прорізній, Київ



"Цю книгу я спершу подарувала подрузі, вона так цікаво оформлена! Автор надихався різними фотографіями. Потім мені самій захотілося її прочитати. В принципі - сподобалась. Зараз улюблений усіма Тім Бартон знімає фільм по першій частині.

Це фентезі, персонажі - англійці й американці. Найбільш цікавий елемент в книзі - це час. Книга повязана з минулом, але події відбуваються в теперішньому. Тут йде мова про маніпулювання часом. Кілька героїв заморожені в минулому, й до них потрапляє персонаж з нашого часу і все розгортається. Це трохи похмура книга.

Трилогія, на щастя, є в перекладі українською і російською, тож можна вибрати. Сподіваюся, український переклад хороший.

Зараз я читаю багато детективів, а улюблені письменники - класики англійської літератури: всі сестри Бронте, Джейн Остін, Оскар Вайлд, Джон Толкієн. З сучасних подобаються Ніл Гейман та Террі Пратчет. Зараз я менше читаю фентезі, ніж раніше.

Раніше я записувала назви всіх прочитаних книг, вела цитатник від руки... Але зараз це часом складно. В середньому, мабуть, читаю одну книжку на тиждень. Читаю і друковані, і електронні. Крім того, аудіокниги слухаю, коли кудись рухаюся - це зручно, і так можна більше книжок "спожити"".



28/06/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар