четвер, 5 травня 2016 р.

Лариса, "Буря мечей"

Хто: Лариса, 32 роки, помічник народного депутата
Що: Джордж Мартин - "Буря мечей"
Де: двір у Києві



"Я живу в цьому під'їзді. Облаштувала тут собі такий палісадник, щоб, коли тепло, можна було посидіти з книжкою. Мені здається, що на природі насправді читається найліпше (усміхається).

Перечитую цю серію книг вже третій раз - просто щоб згадати. Адже всі шанувальники Джорджа Мартіна мають надію, що він все ж таки напише 6-тий том. Взагалі я фентезі ніколи не любила. Те, що пробувала читати, зовсім не подобалося. Цю порадили друзі і з першої сторінки мене неможливо було від книги відтягнути. Мабуть, правду кажуть, що Мартін переплюнув навіть класиків фентезі, того ж "Властелина колец". Автор створив паралельний фантастичний світ - і він прекрасний. Мені здається, Мартін - письменник. Тут є сотні героїв і якось він вміє все так розкласти, що кожен (навіть негативний) персонаж захоплює, ти за нього переживаєш.



Я люблю класичну літературу. Моя настільна книга - "Ідіот" Достоєвського. Книги цього автора часом важко читаються, він може занудно описувати природу чи якусь кімнату або навіть стіл у ній...Але мені здається, що він вміє передати емоції, як ніхто інший.

Так, я маю звичку перечитувати книжки по декілька разів - ті, які найбільше мені сподобалися. Я дуже люблю читати - почала в 5 років. В досить малому віці прочитала дорослі книжки - "Войну і мир", "Червоне й чорне", "Пані Боварі" - років в 12. А десь після 20-ти перечитала, бо ж в дитинстві зрозуміти, про що там написано, мабуть, неможливо.

Син (з яким Лариса якраз гуляє - ред.) також навчився читати в 5 років, але він любить винятково енциклопедії, йому далекий світ казок і цікава наука. Ми водимо його у великі книжкові магазини, де в нього був би вибір. На щастя, у нас вже з'явилися якісні українські переклади - тих же Мумі-тролів".



04/05/2016

Немає коментарів:

Дописати коментар